loading...

وبلاگ راهنمای استفاده و خرید vpn

اگر می خواهید از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود محافظت کنید ، خرید VPN که باعث افزایش امنیت و حریم خصوصی شما می شود بسیار ضروری است.

بازدید : 1071
شنبه 5 تير 1400 زمان : 23:22

اگر با ارزهای دیجیتالی مانند بیت کوین ترید می کنید ، سرمایه و دارای شما همیشه در معرض خطر قرار دارد. برخلاف بانکداری سنتی ، شما در واقع هیچ محافظتی ب از دارایی خود ندارید. یعنی امکان دارد به واسطه هکرها یا خطاهای انسانی سرمایه خود را به راحتی از دست بدهید.

اگر می خواهید از بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال خود محافظت کنید ، خرید VPN که باعث افزایش امنیت و حریم خصوصی شما می شود بسیار ضروری است.

اما شما چگونه می توانید از Bitcoin خود با VPN محافظت کنید؟ مزایای VPN چیست؟ در این مقاله ، به سوالات شما پاسخ خواهیم داد.

رمز ارز چیست

اگر تازه وارد دنیای رمز ارز شده اید ، به عبارت ساده ، این یک پول مجازی است. در حالی که آنها از نظر فنی مانند ارزهای فیات (دلار ، ین ، یورو) کار می کنند ، شما نمی توانید از آنها به بطور فیزیکی استفاده کنید. اسکناس بیت کوین یا اتریوم وجود ندارد.

می توانید بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را در صرافی های مجازی خریداری و بفروشید و آنها را در کیف پول سخت افزاری یا نرم افزاری خود ذخیره کنید.

پیش بینی قیمت بیت کوین

پیش بینی قیمت بیت کوین (BTC) یک امر خطرناک است که میلیون ها معامله گر با افزایش یا سقوط قیمت آن به دنبال سود هستند.

به گفته نایجل گرین ، مدیر عامل و بنیانگذار گروه deVere ، قیمت Bitcoin ممکن است "قبل از پایان سال 2021 به 500 هزار دلار برسد".

"مانند طلا ، می توان انتظار داشت که بیت کوین ارزش خود را حفظ کند یا حتی هنگام سقوط دارایی های دیگر ، ارزش آن افزایش یابد. یک حس رو به رشد در ما وجود دارد که ما میخواهیم یک انفجار قیمتی مشابه پایان سال 2017 را مجددا تجربه کنیم. "

محافظت از رمز ارزهای شما

از آنجا که بیت کوین و سایر رمز ارزها توسط یک واحد متمرکز مانند بانک کنترل یا تنظیم نمی شوند ، شما باید سخت افزار و نرم افزاری که دارایی های شما را نگهداری می کند محافظت کنید. در غیر این صورت ، دارایی شما در برابر هکرها و حملات بدافزارها آسیب پذیر خواهد بود. اخیراً یک هکر DForce با ورود به سیستم مستقر در چین 25 میلیون دلار رمز ارز را به سرقت برده است. می توانید توضیحات فنی درباره این هک را در اینجا بخوانید.

کلید خصوصی کوین ها فقط باید در اختیار شما باشد

هر از چند گاهی افراد و صرافی ها به دلیل هک شدن ، سرمایه خود را از دست داده اند. با ادامه این تهدیدها ، می توانید با VPN ، آدرس IP خود و مکان خود را مخفی نگه داشته و حریم خصوصی آنلاین خود را بهبود ببخشید.

به یاد داشته باشید ، اگر هکرها به کیف پول شما دسترسی پیدا کنند ، در حال حاضر هیچ نهاد نظارتی وجود ندارد که بتواند برای شما کاری انجام دهد. بنابراین اگر کسی موفق به سرقت بیت کوین شما شود ، هیچ راهی برای برگرداندن آنها وجود ندارد. پس همیشه باید از کلید خصوصی بیت کوین و سایر ارزهای خود محافظت کنید زیرا هر کسی که کلیدهای خصوصی شما را داشته باشد در واقع مالک کوین های شماست.

ترید بیت کوین چیست؟

رمز ارزهایی مانند بیت کوین و اتریوم دارایی غیرمتمرکز محسوب می شوند و توسط یک مقام مرکزی ، مثلاً بانک یا دولت ، تنظیم نمی شوند.

وقتی در یک شبکه بلاک چین معامله ای انجام می شود ، با یک فناوری دفتر دیجیتال (DLT) تأیید می شود که داده های شما را بر روی هزاران سرور جداگانه ذخیره می کند. بلاکچین باعث می شود که هکرها به دلیل شفاف بودن معاملات را جعل کنند.

محافظت از کیف پول بیت کوین

بسیاری از تریدرها دارایی های خود را در کیف پول های آنلاین نگهداری می کنند و با استفاده از یک کلید خصوصی به آنها دسترسی دارند. اگر این کلید را فراموش کنید ، به هیچ وجه نمی توانید آن را بازیابی کنید ، بنابراین امنیت اینترنت شما هنگام ترید از اهمیت بالایی برخوردار است.

به زبان ساده ، یک کلید خصوصی رمزعبور کوین شما است. وسیله ای برای شناسایی شما به عنوان مالک واقعی.

خطرات سرمایه گذاری در بیت کوین

یکی از اولین ادعاهایی که در مورد رمز ارزها مطرح شد ، ناشناس بودن بود.

در ابتدا ، ممکن است چنین به نظر برسد که در ترید رمز ارزها فقط کلید عمومی یا آدرس شما استفاده می شود و نه هویت واقعی شما. بنابراین می توانید با هویت ناشناس ترید کنید بدون اینکه مقامات پولی بتوانند شما را ردیابی کند. ولی ناشناس بودن در دنیای رمز ارزها هرگز به این سادگی نبوده است.

ترید بیت کوین کاملاً ناشناس نیست

بیت کوین ، اتریوم و سایر ارزهای رمزپایه هرگز کاملاً ناشناس نبوده اند. در عوض آنها اجازه می دهند با نام مستعار ترید کنید.

بسیاری از صرافی ها به دلایل امنیتی و قانونی و دلایلی دیگر مانند مبارزه با پولشویی خواستار تایید هویت کاربران خود هستد. به زبان ساده ، قبل از اینکه بتوانید در این صرافی ها معامله کنید ، به نام و هویت واقعی شما نیاز دارند.

بنابراین بدون استفاده از VPN همیشه آی پی و موقعیت مکانی و فعالیت های آنلاین شما به راحتی توسط صرافی قابل دسترسی خواهد بود.

استفاده از VPN برای ترید

VPN آدرس IP شما را پنهان می کند و باعث می شود در اینترنت ناشناس بمانید. همچنین به دلیل رمزگذاری ترافیک و داده های شما با اطمینان و امنیت بیشتری می توانید ترید کنید.

آنچه VPN انجام می دهد این است که یک لایه امنیتی اضافی ایجاد می کند ، و همچنین فعالیت آنلاین شما را ناشناس می کند.

چه ویژگی های VPN مناسب ترید چیست

اگر با در صرافی های ارز دیجیتال ترید می کنید ، استفاده از VPN امری حیاتی است. اما VPN مناسب ترید چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

IP ثابت

برای آنکه بتوانید از خدمات صرافی های ارز دیجیتال بصورت ناشناس استفاده کنید، به خصوص اگر این صرافی در کشور شما قابل دسترس نباشد نیاز به خرید VPN با IP ثابت دارید. اگر با هر بار ورود به حساب کاربری IP شما تغییر کند احتمال بلوکه شدن حساب و دارایی شما وجود دارد.

عدم ثبت لاگ

VPN بدون لاگ وب سایتهایی را که بازدید می کنید و یا آنچه را در Google جستجو می کنید ثبت نمی کند.

اگر در زمینه امنیت و حفظ حریم خصوصی جدی هستید ، استفاده از VPN با ضمانت عدم ثبت لاگ ، ارزش هزینه کردن دارد.

VPN های رایگان دارای ممکن است داده های شما را به عنوان بخشی از مدل تجاری خود بفروشند ، در نتیجه حریم خصوصی شما به خطر خواهد افتاد.

Kill Switch

ویژگی Kill Switch برای ترید بسیار ضروری است ، زیرا در صورت قطع شدن VPN شما به هر دلیل، تا زمان اتصال مجدد اینترنت شما را به صورت خودکار قطع می کند تا مانع از بو رفت IP شما شود.

رمزگذاری قدرتمند

این مورد به شما اطمینان می دهد که اتصال شما همیشه رمزگذاری شده است ، بنابراین رهگیری داده های شما یا شناسایی موقعیت واقعی شما برای هکرها بسیار مشکل خواهد شد.

محافظت از رمز ارزهای شما

اگر در صرافی های ارز دیجیتال ترید می کنید ، باید بدانید که محافظت نظارتی در این زمینه وجود ندارد و در نهایت شما مسئول حفظ امنیت دارایی ها خود هستید.

اگر از VPN استفاده کنید ، می توانید با اطمینان بیشتری ترید کنید ، زیرا ویژگی های یک VPN مناسب ترید، لایه امنیتی اضافه لی برای فعالیت شما فراهم می کند و شما می توانید با VPN بسیار کارآمدتر از دارایی خود را محافظت کنید.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 2
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 12
  • بازدید ماه : 80
  • بازدید سال : 395
  • بازدید کلی : 9346
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی